Sidor

onsdag 18 juli 2012

Spårhund

En scraplift har det blivit den här gången, jag blev tokinspirerad av en LO som fanns med i Inzpiras senaste nr. En tjej som heter Helena Påhlsson som har en egen blog här hade gjort en superfin LO med rutor som jag verkligen gillade.
Jag har gjort en enkel variant, och inte använt så mycket material den här gången. Bilden är tagen när älskade Bruno spårar – något han älskar att göra och är så duktig på.  Jag har mistat med lite mörk brun färg, stämplat med Tim Holtz textstämpel, och använt pappersrester för resten. Klippte till fyrkanter och klistrade dit sist lite här och där. Cirklarna i övre högra hörnet är från ett pappersblock som jag använt jättemycket från DCW med fjärilar, som jag har stansat cirklar ur och sedan kladdat på massor av glossy Accent över.

DSC_0258

Trevlig sommar!

//Helen

2 kommentarer: