Sidor

lördag 21 januari 2017

Tävlingsbidrag

Hej på er,
jag har varit dålig på att uppdatera här, men nu tänkte jag att det skulle bli bättre. Ny dator och massor av bilder att dela med mig av.

Jag börjar med en tävling, jag har jobbat stenhårt med ett långt projekt som just blev klart, och att följa en skiss och ha en deadline är för mig det bästa sättet att "ändra spår". 

Det är scraphuset som har delat med sig av en fin skiss, och man ska ha glitter med i bidraget. Jag har valt att glittra rubriken, använda glitterpenna till journaling, embossat med guldglitter och använt en glitterpaste till min mask. 
Fotot är från en fantastisk dag när jag också lyckades ha med mig kameran. En sån där dag när man bara måste stanna upp och njuta, och som man vill ha kvar länge länge.
Här kommer mitt bidrag, och lite närbild på glitter-detaljerna. 









I nästa blog-inlägg ska jag dela med mig av mitt 11-månaders-projekt ;-)

Ha det gott!
/Helen

2 kommentarer:

  1. Ljuvlig tolkning på skissen! Jag känner att sommar inte vore fel nu. ;) Tack för att du är med och deltar på Scraphuset.

    Mvh Malin/Lillpiga - DT

    SvaraRadera
  2. Tack, skissen var jättekul att jobba med. och sommaren längtar jag efter från septemnber ;-)

    SvaraRadera