Sidor

söndag 24 juni 2012

Namngivningspresent Album

Min brorsdotter hade namngivningsfest och jag kunde inte vara med.
Som present har jag gjort ett “namn-album”. Jag har gjort det förut och det har varit uppskattat så valet var självklart.
Pappret jag använt är från ett pappers-stack inköpt på Panduro  och gjort av en designer som heter Vibeke Spigseth (poppydesign).
Nu blir det mycket bilder så jag hoppas ni orkar se klart!
Kramar!
freya_1
Freya_2
Freya_3
Freya_4
Freya_5
Freya_6
Freya_7
Freya_8
Freya_9
Freya_10

8 kommentarer:

  1. Ett alldeles underbart album!
    Vilken fin present!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad glad jag blir!
      Tack för att du tittade förbi!

      Radera
  2. Säkert en uppskattad present!!!
    Jättefint och välarbetat.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att du gillar det, du gör så mycket fint så man kan dåna! Tack!

      Radera
  3. Tack, vad glad jag blir!
    //Helen

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Vilken bra idé till namngivning/dop present :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja de har varit uppskattade och jätteroligt att göra. Man måste bara se till att barnet inte har för långt namn 😄

      Radera