Sidor

lördag 7 juli 2012

Bröllopskort

Det ramlar in beställningar just nu, och det tycker jag är jätteroligt. Lite knepigt blev det med det här bröllopskortet, eftersom det är till samma bröllop som jag redan gjort 2 kort till, och det är ju inte roligt om de ser för lika ut.
Egentligen skulle det vara lite “tufft” men det har jag svårt att få till, så på det viset känner jag mig inte särskilt nöjd med insatsen, men kortet blev ok tycker jag. Kanske gör jag ett till i tuffare stil så att de får välja, men först ut har jag en kompis som fyller år. Det är mycket nu?
Stämpeln är en magnolia som finns att köpa hos papperssvalan, kakservetten och självhäftande bokstäver “bröllop” likaså. Ramen har jag gjort själv av lera med form köpt från Etsy, och charmsen är från mina gömmor.

DSC_0202
DSC_0203

DSC_0204
Kram på er allihop!
//Helen

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Hihihi jag förstår dig, detta är ett fint kort, urgulligt, det är svårt att göra tuffa kort...

    Tror säkert beställaren blir nöjd iallafall, det är jättefint.

    Ha en fin dag
    Kram Johanna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Ja, väldigt svårt, i alla fall för vissa :-)
      Beställaren var nöjd, så det räcker för mig, men måste nog träna lite på tuffheten...
      tack för att du tittar in, ha en underbar dag du med!

      kram Helen

      Radera