Sidor

fredag 31 augusti 2012

En annan sorts choklad snabbgjord

Ett till omslag till choklad blev det när jag ändå var igång, supersnabbt gjort och toppen att ha på “lut” om man ska iväg på kalas och inte har planerat nåt bra (inte för att det någonsin skulle kunna hända mig…DA?)
I botten en mindre variant av chokladask sedan ett omslag av vit cardstock och över det en “gördel” av en överbliven bit av magnolias härlig lila blompapper – lite blommor och en stämplad bård från en bårdstämpel jag använder jättemycket. Mest jobb la jag nog ner på Grattis på födelsedagen – den har jag först embossat med vitt pulver och sedan distressat i färger som skulle passa till det lila.
Hur som helst jätteroligt att göra och gick fort, ibland är det så skönt när det går snabbt!
Första bilden är hur det ser ut klart, och andra på chokladasken, och “gördelen”.

DSC_0267
DSC_0268

Med önskan om en underbar dag!
//Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar