Sidor

torsdag 18 augusti 2011

pojkkort

Hej!
Hoppas ni haft en underbar sommar, och haft möjlighet att njuta av solen när den visat sig!
Själv är jag nyss inkommen från en liten fisketur av ovanligt lyckad natur, med riktigt goa abborrar att stoppa i frysen - mums!

Snart dags att växla upp från semestertempo till jobbtempo, sista semesterdagen för den här gången i morgon...
Jag har skapat en hel del, även om jag varit osynlig med nya inlägg :-)
Idag ska jag visa ett kort till en liten gosse som har fyllt år, och snart ska jag visa lite bi lder på mitt jätteprojekt under semestern, ett jättekul påsalbum - eller rättare blev det två när jag ändå höll på liksom - bilder kommer snart!

Här är i alla fall pojk-kortet, som är en Lili of the valley-stämpel, Tim Holtz papper och die, blommor och en chipboard fjäril jag hade hemma. Spetsen är sprayad med glimmer mist i chokladfärg och glittrar så där lite lagom.

Bild:



Ha det gott och tack för att du kikar!

//Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar