Sidor

tisdag 12 april 2011

Möte

Ett möte som var mycket minnesvärd såklart var när jag fick komma med på en bild tillsammans med en av mina älsklingssångerskor Jill Johnson. Jag var imponerad över att hon var så trevlig, och att hon tog alla som ville i hand och hälsade vid ingången till lokalen där hon skulle sjunga. De som ville ta kort var också välkomna - och såklart blev det ett tillfälle som inte gick att motstå - man kan ju scrappa det!

Fjärilen på den här LO:n är inköpt i finland när vi var på scrapkryssning, och blommorna har jag gjort själv efter en tut på Stampartic - kolla här! Det var jätteenkelt och kul att göra blommorna, måste jag göra igen.




1 kommentar:

  1. Så fina rosorna blev Helen!
    Oh en sån underbar lo! Ljuvligt dekorerar och fina papper.
    Måste varit skoj att träffa Jill.
    Hon verkar vara en härlig person.
    Tack för att du länkar.
    Ha en fortsatt fin påsk.
    Kram SasSa

    SvaraRadera