Sidor

fredag 8 april 2011

Album DT Papperssvalan

På vår senaste DT-träff gjorde vi ett album. Som alltid var det supertrevligt att träffa de andra i DT-teamet, och hur kul som helst att se att det kan bli så olika resultat av samma grund - är inte det spännande till tusen!

Jag har funderat mycket på vad jag skulle göra med mitt album, och bestämde mig till slut för att göra det till en "årsdagbok". Jag har ju antagit en utmaning i Svensk Scrapbooking-forumet att göra månads-layouter och inte riktigt kommit igång med det. Först ska man komma ihåg att ta kort, och sedan ska de skrivas ut och sedan... - Ja ni fattar - men också lite det som är vitsen liksom - att det ska bli av att komma ihåg några dagar av livet som bara springer iväg.
Hursomhelst ser de första sidorna ut så här:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar