Sidor

söndag 31 oktober 2010

Ljuskort med tändsticksask























Vad kan passa bättre som present till någon man tycker om än ljus, tändstickor och några tänkvärda ord?

Till mitt ljuskort och tändsticksask har jag använt papper från Panduro
 (Inger Harding-design), enfärgad grön cardstock, Magnoliastämpel, Grattis-stämplar x2  inköpt på Slöjd-detaljer om jag inte minns fel , "du är speciell" är från You-do, nyckeln från E-Bay, och till sist sidenband, blommor och bling från lite blandade tillverkare. I fickan på insidan kan man ju såklart välja att stoppa något annat roligt som biobiljetter eller lotter, men jag valde att skriva några ord om vänskap på baksidan av min tag :-)


Jag hittade beskrivningen här - kika in och se här också - massor av bra tutorials och insprierande idéer!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar