Sidor

måndag 25 oktober 2010

Kryssning inlägg nr 3

Sista dagen började återigen med en underbar frukost i trevligt sällskap. Kurs med "Webmoster-Helene" som var i "kladd-tema". Vi jobbade med färger och färgval jag normalt inte brukar välja, och fick prova på att använda canvas, stämpla med bubbelplast bland annat. Det var super-kul och lärorikt, och det blev finare än jag trott :-D

färg"splash"

Efter "kladdandet" blev det lite tid till eget skapande, sedan var det tyvärr dags att plocka ihop och börja tänka på hemfärden, men först var det smörgås och utlottning av massor av fina priser. Inget pris fick dock följa med mig hem (som vanligt måste jag nog erkänna - surt sa räven) - men man kan ju inte få allt här i världen...
Canvasrundlar och stämling
med bubbelplast
Som grädde på moset hann jag med en blixtvisit till lillebror med familj och fick se lillstumpan äta lasagne - hade nästan glömt hur roligt det är att se på när småttingarna äter de första gångerna - jätteäckligt och jättegott på samma gång :-) - saknar er redan!

Summa summarum - en helt enkelt toppenhelg med allt vad det innebär - mina förväntningar var skyhöga och jag blev inte besviken - jag är lycklig!


1 kommentar: