Sidor

söndag 3 oktober 2010

"90 år" ett DT Papperssvalan-objekt

Förra helgen var en riktigt härlig scrap-helg. Började på lördagen med DT-träff - härligt att få ett ansikte på flera av "kollegorna" :-)
Söndagen heldag i bygdegården med likasinnade, och som grädde på moset startade vi en liten "grupp" som kommer att träffas och scrappa ihop en gång i veckan - vi startade redan i torsdags - helkul!
Här kommer en layout som jag gjorde i söndags - bilden är från en present jag och min sambo fick tillsammans när vi firade jämnt båda två samtidigt - den ena yngre än den andra :-) men sammanlagt 90 år (igen - hur gick det till???)
"90 år"
Tim Holtz mask (pappersssvalan) mist i  guld, silver och blått. Klocka från papper inköpt på panduro "in Time",  Bård stansad med Martha Stewart bårdpunch papper från Mariposa Fjärils-stack. Brads inköpta på Papperssvalan, Klockor "graphic 45 " - med crackle-paint -  från design-paket papperssvalan, fjäril i mässing privat ägo, blått papper från Tim Holtz, och slutligen rhinestone-hörn (panduro)

3 kommentarer:

  1. Den blev verkligen superbra!

    SvaraRadera
  2. Läckert! Gillar Tim Holtz masker men har ändå ingen i min ägo =/ Dags att införsökaffa sig det kanske =P

    SvaraRadera
  3. Ja, Therese - håller med dig, dom är helmysiga, staket och taggtråd står på min önskelista just nu :-)
    Tur att dom inte är så dyra...
    Tack för att du finns!

    SvaraRadera