Sidor

söndag 10 maj 2015

Sponsorgåva från Sirap i Paris

 

Jag hade supertur på utlottningarna av sponsorgåva på Stockholm Scrap & pearl. Härliga Sofia Chalias har  än en gång gjort ett massivt jobb att ordna sponsorer och inte för att tala om allt annat jobb med arrangemanget av vår underbara helg. Hoppas, hoppas att det blir av igen!

Min sponsorgåva kom från SirapiParis som gav ett underbart paket som jag hade turen att vinna. De har så mycket fint i sin butik, och man kan också beställa månadspaket. Kika in i butiken och se på allt fint som finns.

Allt det här fina fick jag:

DSC_0042

Än en gång ett stort tack till Sirap i Paris och  till Sofia Chalias med crew!

//Helen

2 kommentarer:

  1. Tusen tack för fina ord Helen!
    Det värmde hjärtat!

    kram
    Sofia

    SvaraRadera
  2. Tack för att du tittade förbi!

    Sofia, jag tror inte du förstår hur tacksamma vi alla som får vara med är! Du är guld värd! Tusen kramar och hoppas vi ses nästa år igen!
    /H

    SvaraRadera