Sidor

lördag 10 januari 2015

Tävlingsdags

 

Dags för att vara med i en tävling, jag har varit ledig över julen och haft massor av härlig tid över till skapande.

Däremot var det jättelänge sedan det blev någon bloginlägg, hade en hel massa klara som jag lagt med datumstämpel, men något gör jag fel så det laddades inte upp som det skulle, så då surnade jag till.

Nu är jag i alla fall så långt på väg att jag tänkte vara med i en tävling som Scrappaloss anordnar: tävling.

Tävlingsregler var clean and simple, något jag verkligen behöver träna på, motivet är suddat på begäran, men är det finaste som finns att se!

Jag har gjort distressrutor i en fyrkant som fått lite glimmermist över sig , som jag  sedan delat med ett svart streck, och sedan lite dekos. Borde ju gå fort när det inte är så mycket, men som alltid svårt när less is more.

DSC_0173

 

//Helen

3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Det har blivit något tokigt när du la in länken till ditt bidrag. Nu är det ett gammalt bidrag som det är länkat till. Ändra gärna så du inte missar chansen att delta =)

    /Tussling

    SvaraRadera
  2. Hej, och tack!
    Jag har lagt in en ny, men den gamla gick inte att ta bort, jag har mailat dig.
    /H

    SvaraRadera
  3. Jag har ordnat så bara det här inlägget är med i tävlingen.
    Clean & Simple är inte så enkelt som det ser ut, men du har klarat av det riktigt bra.
    Lycka till!

    SvaraRadera