Sidor

tisdag 26 november 2013

Göteborg

 

Som jag skrivit förut hade jag två helger i rad med massor av skapande, den första i Stockholm med kurser och nya kunskaper, den andra i Göteborg med massor av likasinnade i en stor lokal där vi pysslade tillsammans, tävlade och framförallt inspirerade varandra! Vi i designteamet blev bjudna av vår generösa DT Mia och hade såklart jättekul tillsammans.

Som om inte det var nog VANN jag den första tävlingen jag var med i, en tävling där man skulle dekorera en dörrskylt, och där man skulle ha minst en stämpel från arrangörerna Vilda Stamps med på den. Tävlingen avgjordes genom röstning, och när de visade upp min dörrskylt som vinnaralster  fattade jag först inte att det var min, men GLAD blev jag.

Så här blev min dörrskylt.

Först Framsidan

DSC_0252

DSC_0253

Tack Mia för en härlig helg!

//Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar