Sidor

tisdag 3 september 2013

Utmaning på DT-träff nr 2

 

Som jag berättade i förra inlägget fick vi ( i mitt tycke) en svår utmaning på vår förra träff, och även om pappren var fina är jag notoriskt negativt inställd till orange så det blev knepigt för mig…. Jag gillar verkligen höstpappren, men som sagt, orange… Tveksam, eller nej – mer eller mindre hatisk. Vi började prata om Vilse i pannkakan och Staffan Westerberg, rökning samtidigt som man åt och att åka bil utan säkerhetsbälte i mitten bak. Eller med andra ord 70-talet, jösses vad gamla vi är några av oss….. Konstigt att det värsta “men” man har av den tiden är att man är psykotisk inför färgen orange? Eller är det bara så att man inte riktigt inser hur illa det är?

Hur som helst så räckte pappren till att göra två alster, en LO som jag visade i förra inlägget, och ett kort som jag tänkte visa nu, bara jag kan sluta “babbla” om min barndom….

Allt material finns hos papperssvalans butik och jag använde klippark och baksidan på barnpappret som finns  på insidan av kortet.

KORT

KORT INSIDA

kram och hej då!

//Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar