Sidor

fredag 21 juni 2013

Studentkort 1 av 2

En arbetskamrat skulle på två studentuppvaktningar och beställde kort till det. Jag har haft lite “motlut” i mitt skapande sista tiden, saker och ting verkar vittra sönder framför ögonen på mig. Först gick min skärmaskin sönder, och sen upptäckte jag att min personliga stämpel hade tappat halva bokstäverna. Nåja, inget som inte lite internetbeställningar kan råda bot på, tycker bara inte att sånt är jättekul att lägga pengar på…..

 

Här kommer bilder på studentkort nr 1 av två som blev ett ljust och vitt kort, papper med studentmössor från papperssvalans butik. :

DSC_0015

Det skulle vara en ficka att ge bort pengar i. Stämpeln på kanterna med blomrankan är från Liliofthevalley

DSC_0016

Baksidan med den trasiga stämpeln….

DSC_0017

Och så blev det ett matchande kuvert.

 DSC_0018

Ha det gott och kom ihåg och njut av sommaren som äntligen är här!!

//Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar