Sidor

lördag 29 september 2012

Födelsedagskort till en svärson

Jag har två helt suveräna svärsöner, och nu är det dags för en av dom att fylla år.
Han får ett kort gjort av papper från Papirdesign “orkideer” som finns att köpa i papperssvalans butik.
Jag har försökt att hålla kortet i en enkel stil, har bara haft Glossy Accent på liljorna, stansat ut några kugghjul från en die jag köpt hos RoxStamps och fäst med brads som ser ut som skruvar – en favorit bland brads!
Blomman är en av mina sysselsättningar just nu framför TV:n och en enkel snurrblomma gjord av en cirkel överblivet papper, perfekt att ha nåt att göra och blir jättefint tycker jag. Ännu ett bevis på att man aldrig ska kasta något!
Grattis Peter är utstansat med två olika bokstavsdies, Grattis i License Plate och Peter i en ny  från Timpan som heter Alphabet.

Kram på er alla och ett stort GRATTIS till en supergullig kille!

DSC_0279
DSC_0281

//Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar