Sidor

lördag 4 augusti 2012

Bröllopspresent

Min äldsta dotter ska på bröllop och jag gjorde en liten present till brudparet. Jag såg idén i tidningen Ett Trykk och knåpade rätt länge innan jag blev nöjd, och som vanligt måste jag ju krångla till det lite genom att inte använda de färdiga måtten. Ska försöka få till en tutorial med bilder på det så småningom. Material: ringstämpel på insidan av albumet från panduro. Bröllopstexten från Reprint, och stansen med hjärtan en gammal bosscut-die. Papper från Maja Design och fjärilen en stans från Martha Stewart. Kortet är gjort på samma vis med samma stämplar.  Nu kommer många bilder, så jag hoppas ni orkar med!
 
DSC_0245
DSC_0247
DSC_0248    DSC_0249
DSC_0251
DSC_0252
DSC_0253    DSC_0254
DSC_0255         DSC_0256
Tack för att du orkade titta!
Ha det gott och ett stort GRATTIS till bröllopsparet!
//Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar