Sidor

lördag 16 juni 2012

Bröllop nr 4 av 4

Sist ut av min bröllops-frossa är ett mer traditionellt romantiskt kort. Gjort av papper från Glitz Design med rosor. Ganska enkelt, texten är utskriven från dator på en bit cardstock och sedan utstansat. Ringarna är från papperssvalan och är självhäftande. Blommorna är också från papperssvalan och fjärilen från en Martha Stewart-stans. Pärlorna är en swirl som jag delat, inköpt från PYHobby. Jag har stansat ut två remsor från min kantstans (Martha Stewart) med hjärtan, som jag satte på en bit papper och sedan klistrade jag på det på det ursprungliga pappret från Glitz. Insidan är lite samma sak, men med baksidan på samma papper, och en liten bit överbliven text-pappersbit.

romantiskt fram
romantiskt inuti

Med det vill jag önska brudparet ett lycka till och hjärtliga gratulationer!

//Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar