Sidor

måndag 28 maj 2012

Tävlingsbidrag Pysseltagen

Jag har varit lite dålig på att uppdatera, men det beror inte på att jag inte varit produktiv, bara hemlig … Jag ska snart lägga upp det jag pysslat med på senaste tiden, men först måste det levereras.

En tävling hann det bli i maj också, Pysseltagen har en tävling som jag tänkte lämna ett bidrag till. Skynda att vara med du också, sista inlämningsdagen är 31 maj så det börjar bli lite bråttom. Du hittar tävlingsregler här

 

Jag har gjort en LO inspirerad av hav och vatten, och bilden är från vår resa till Göteborg förra sommaren. Båten på bilden var underbart vacker! Småbilderna är på fiskar fotograferade genom glas – de bodde i akvarium men jag kände mig som en dykare…. Jag har använt mycket stämplar, något som jag inte brukar göra men det var kul och ska provas mer framöver!

 

Nu måste jag hoppa i säng, i morgon ska jag på DT-träff med papperssvalan och det ska bli superkul!

 

DSC_0004

 

Tack för att du tittar förbi!

//Helen

2 kommentarer:

  1. Häftig! Är båten bredvid "Göteborg" också en stämpel? Snygg effekt iaf.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Ja, det är en ny stämpel som jag färglagt med distress markers.

      Radera