Sidor

fredag 8 juni 2012

Bröllopskort nr1 av 4 Metallic

Jag fick en beställning av min kära svägerska på Bröllopskort, två stycken, ett i lite tuffare stil och ett i mer klassisk stil. Passade ju toppen eftersom temat för Papperssvalan den här månaden är just bröllop.
Blir alltid så glad när någon vill beställa kort!
Det första ut är ett av de i lite tuffare stil. Jag har inte provat på metall-varianten förut och var väldigt osäker på hur det skulle bli och jag är fortfarande inte helt säker på att jag är nöjd…
Insidan är ett papper från papperssvalan (papirdesign orkidé), staketet är en stans från Cheery Linn Design och stämpeln på vit cardstock (utstansad med spellbinders labels 18) är en clearstamp från Panduro som är stämplad med distressink (brun) och sedan färgad med perfect pearls.
metall framifrån
metall inuti
metall textruta
Trevlig helg!

//Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar