Sidor

söndag 1 april 2012

Ett våraktigt kort av DT-material från papperssvalan.

Jag har gjort ett vårkort av materialet från ett av mina DT-paket från Papperssvalan.
Bakgrunden är ett papper från Inkido “forever Summer”. Övrigt material är: Kakservett, stickersbokstäver, stämpel, Tim Holtz-biljett  - allt från Papperssvalan, ramen är inköpt på tradera. Fjärilen är från en bårdstans från Sizzix (butterfly fancy) som är urklippt (stansen finns också hos Papperssvalan), och fågelburen har jag gjort själv genom att stämpla i lufttorkande lera och sedan måla med distressdyna.  Stämpeln är färglagd med distress refiller. Inuti kortet har jag en tag från Sizzix (tags #3) som jag gått loss på i nerkanten  med en magnolia doohickey-die som ser ut som en halv kakservett (vet inte vad den heter) och sedan stämplat med tänkvärda ord.
DSC_0389
DSC_0391
DSC_0390
Tack för att du kikar in, lämna gärna en kommentar, då blir jag tokglad!
kram
//Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar