Sidor

torsdag 23 februari 2012

Presentation av mig själv

Jag har ju tillhört DT-teamet på papperssvalan en tid, och har nu fått besked om att jag får fortsätta! Hur kul som helst och jag är naturligtvis jättestolt för förtroendet.
Mitt första uppdrag blev att göra en presentation av mig själv, och det var riktigt jobbigt! Bara att hitta ett foto var ett hårt arbete, jag står ju oftast bakom kameran och är inte så förtjust i att vara med på bild, inte direkt fotogenisk om man säger så…
Åstadkom i alla fall den här, och på tagen har jag skrivit lite om saker jag tycker om att göra.
På den här LO:n har jag börjat med att lägga ett spetstyg som varit gardin en gång i tiden och sedan färga in med distresser över för att få fram mönstret.  Jag gillar (eller har i alla fall gjort innan jag började med den här beroendeframkallande hobbyn) att sy, så diesen från TH på provdockan blev perfekt, inklädd med metall, och sedan “påklädd” med tyg och tyll. Blommor måste ju finnas med på något om mig, och färgerna är också “mina”.

DSC_0226
Kram på er alla från
Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar