Sidor

torsdag 5 januari 2012

Napkincard som tävlingsbidrag till Månadens utmaning

Hoppas ni haft en lika underbar jul och nyårs-helg som jag har, och god fortsättning!

Jag har gjort ett bidrag till Månadens utmaning

Det är ett napkincard, som jag har hittat tutorial till på Stampartic, och ändrat i storlek lite så att det får plats i ett kort.

Papper jag använt är Maja Designs “ska vi ta en fika” och stämpeln är från Lili of the valley, nyinköpt magnolia-die (blommor). Stämpeln är målad med distress refiler, och bården är stansad med Martha Stewart-punch. Tagen är distressad med clear embossingpulver med ett hjärta från panduro, textstämpeln är från Tim Holtz. Papper och dekorationer finns att köpa hos papperssvalans webshop.

Till utmaningen skulle man välja en rad i en bingobricka, och det jag har med är Blommor och blad, Tags, Brads och band.

 

DSC_0008

 

DSC_0010                                  DSC_0012            

 

//Helen

1 kommentar:

  1. Hej!
    Så jättegulligt kort med fin vikning.Härliga pastellfärger och sött motiv.Tack,för din medverkan hos Månadens Utmaning,God fortsättning och Lycka till!

    SvaraRadera