Sidor

söndag 8 januari 2012

Bidrag till tävling hos pappersbiten

Nu är det snart vardag igen och här kommer sista inlägget i mitt ledighets-tok-scrappande – det har varit härligt att ha så mycket tid för att göra kul saker.
Det här är ett bidrag till en skissutmaning hos Pappersbiten, inlägget till skissen och tävlingen finns här om du vill vara med!
Jag har använt några foton jag tog med Jennys Macro på en pelargon, och har låtit färgen på blommorna tala för sig själv….
Fjärilarna är Magnolia DooHickey, pappren är Karen-Marie Klip “Handwriting” (det med text) – stansat med en blomstans från Martha Stewart, och bakgrundspappret är från GCD “Time for tea”.
Klockan är Tim Holtz, och de små fjärilarna är från en liten punch av okänt märke.



DSC_0009
DSC_0011              DSC_0010
Så här ser skissen ut som jag inspirerats av
Kram på er alla!!
/Helen

2 kommentarer:

  1. Vilka otroliga foton!

    SvaraRadera
  2. Visste inte att jag var granne med hobbyhelen! Fint som snus ju :)

    SvaraRadera