Sidor

söndag 11 december 2011

Tävlingsbidrag #4 färgstänk

Till den här utmaningen skulle man använda färgstänk på olika sätt.
Jag har stämplat cirklar med en toarulle, splashat och geggat lite allmänt med distresser och annat.
Pappren är från Magdas och medföljde kitet men istället för texten “Dogs leave pawprints on your heart” var det muffins som jag har täckt över. Textremsan har jag haft jättelänge och nu kom den äntligen till användning, likaså min stans med en hundtass som jag stansat ur hjärtat.
Vovven är allas vår lilla älskling medan han ännu fick plats i knät på min dotter som är den stolta ägaren till underverket, och även om han inte just vid det här tillfället verkar så road är är han alltid sugen på lek och bus Hund

DSC_0784
DSC_0785

kramar
//Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar