Sidor

söndag 20 mars 2011

Skisstävling hos Papperssvalan

Skisstävling hos Papperssvalan!

Skynda på och lämna ditt bidrag, du kan vinna ett presentkort för 200 kronor.
Angelica har gjort en fin skiss, här kommer lite inspiration från mig, mer information och inspiration finns här,  inkomna bidrag så här långt hittar du här, här och här.




Jag blev så glad för min morsdags-present förra året, och har länge tänkt scrappa på bilderna jag tog av en helt underbar kväll tillsammans med en mycket god kamrat. Vi fick varsin biljett till att lyssna på Jill Johnson av våra ungar och hade en helkväll med mat, musik och massor av skratt.
Jag har lekt rätt friskt på den här LO:n, med crackle paint, stämplar och perfect pearls bland annat.

kram på er!
//Helen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar