Sidor

torsdag 10 februari 2011

Liten presentask

Det är lite svårt att se, men det här är en liten ask jag har har altrat. Den har ursprungligen innehållit Riesen-kola men dom har gått åt :-)
Asken är så söt, jag brukar spara på den och göra en liten presentask - precis lagom stor för en lott, eller smycke till exempel.
Till den här har jag använt mig av en spillbit av crea diems papper, liten bit av en gammal boksida distressad med vintage photo. Rosor, blad sprayade med min favoritpryl för tillfället som är en flaska mist som heter Old Lace och gör att allt glittrar ljuvligt. Spetsen köpte jag på ICA Maxi i julas, och den lilla klädnypan är distressad den också.





Det här alstret är nr 7 på min färd mot 100 innan shopping

kramar i massor!
//Helen
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar