Sidor

fredag 14 januari 2011

Ljuskort (igen)

Tror det har framgått - men jag gillar verkligen ljuskorten - de blir så fina och är så roliga att göra.
Jag tycker jag är lite dålig på att "ta vara" på pappren - och använda det som finns på de mönstrade pappren på ett bra vis, så det var vad jag tränade på när jag gjorde det här kortet - och jag är riktigt nöjd med resultatet. Jag har inte använt något annat än ett papper från Webster´s som heter Your Life.Beautiful och en stämpel med Hjärtliga Gratulationer. Lite Stickles på kandelabern och fjärilarna var allt som behövdes tyckte jag. Jag har berättat om var jag hittat beskrivningen förut, men det tål att upprepas, en toppensida för alla som gillar nya ideér - huuur mycket fint som helst! http://stampartic.blogspot.com/ och för själva ljuskorten är länken den här: http://stampartic.blogspot.com/2010/09/tea-light-card.html men surfa runt lite - det finns massor med bra tutorials! 

Framsidan, sidan är gjord med en kantstans av Martha Stewart, Gratulations-stämpeln distressad med grönt


insidan

Kram
//Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar