Sidor

måndag 24 januari 2011

Inas kort och Scrap

En tävling till
Som jag berättade i förra inlägget hade DT-Angelica och jag en HELDAG med mys och scrap - mycket skratt och ännu mer prat :-)
Vi hade bestämt att vi skulle ägna oss åt att åstadkomma alster för att vara med i tävlingar.. Jag började starkt och satte god fart att måla en bild, men sabbade den när den var nästan färdig så jag fick börja om - Angelica hade bättre flyt och fick färdigt tre hela alster - kika in i hennes blog lite då och då för att inte missa något av dom - alla var toppenfina så klart!
Här är i alla fall mitt alster nr två - ett bidrag till en tävling hos Inas kort och Scrap där man skulle skapa ett kort efter en skiss, och använda färgerna brunt och lila.
Kika gärna in i hennes butik här och tävlingar här.


Skissen ser ut så här:

Det här är alster nr två av ett hundra innan shopping

HA en underbar dag!
///Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar