Sidor

lördag 11 september 2010

DT Papperssvalan Tävling




Så var lördagen snart slut, och förutom ett riktigt svettigt pass i trädgården har jag ägnat dagen åt att göra ett kort på beställning som jag visar så snart det är riktigt klart, under tiden tänkte jag visa mitt bidrag till Papperssvalans tävling:

Papperssvalan har en tävling - gör en ask och vinn 500 kronor att handla för i butiken.
Inspiration och mall till asken finns i Papperssvalans blogg och mitt bidrag till inspiration visar jag här och i bloggen - där mina DT-kompisar har sina fina bidrag - väl värt ett besök alltså!
Var med och ta chansen eller gör en ask och ge bort något till någon du tycker om! Jag har använd ett papper från Prima marketing, gjorde hål (som ska föreställa ett fönster) och klistrade spets (gardin), och målade en stämpel från Magnolias vårkollektion. På andra sidan en massa blommor i olika former. - Lite glitter och pärlor fick också plats:-)


Ha en härlig helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar