Sidor

torsdag 19 augusti 2010

Kreativt Kaos






Det blev dags för ett inlägg... Håller just nu på med en liten överraskning som ska vara färdig till nästa helg, så den får vänta här ett tag... I stället visar jag en bild på kreativt KAOS när det är som bäst. Bilden är från min första test av Decoupage - och är tagen hos min dotter som lärde mig hur man gör. Krukorna på bilden blev resultatet, och sedan har det blivit fler av den svarta varianten i olika storlekar - till blommor som står på golvet. Stackars dottern som fick reda ut efter oss - nästa träff blir i nästa vecka och jag längtar dit! Nu ska jag natta mig duktigt så jag är pigg i morgon för då vankas det kräftor - och frågan är om det inte är vinnarna på min - "passions-lista" (ursäkta sambon - men allvarligt talat är det inte en fråga om konkurrens egentligen - jag menar kräftor - inte så lätt att tävla mot det?) å så är det ju Bruce Willis också....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar