Sidor

fredag 13 augusti 2010

Bröllopskort



Jag fick en beställning på ett bröllopskort, och här är resultatet, önskar brudparet all lycka på sin stora dag, och hoppas kortet blir till belåtenhet.


Tack för förtroendet Elin :-)


Beskrivning:


Stämplarna är Magnolia målade med distresser, pappret är från Crea Diem och rosorna köpta på Tradera från PY Hobby. De genomskinliga halvpärlorna är fyndade på ICA när de hade rea på ljustillbehör - egentligen skulle det vara till att dekorera ljusstakar med men jag tycker dom gör sig utmärkt så här också. Spetsen i bakgrunden är köpt i en sybehörsaffär på rea och jag ångrar att jag inte köpte mer än den en och en halv meter jag slog till på för nu har jag använt varje centimeter av den och den är tvärslut...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar